Przygotowanie materiałów na spotkanie zespołem realizacyjnym (działanie nr 1)
Małgorzata
Plis-Lozer
opiekun „FIREMKI - SALADBAR“ spotkała się z uczniami biorącymi udział w
projekcie.
Każda z 3 grup (każda grupa pracowała nad
wypełnieniem zestawu ośmiu kart pracy), zapoznała się z zagadnieniami zawartymi
w poszczególnych kartach pracy. Zadaniem poszczególnych grup w oparciu o
wyciągnięte wnioski, było wypracowanie wspólnych zasad organizacji firemki, a w
rezultacie opracowanie biznes planu, który w postaci prezentacji będzie
przedstawiony na spotkaniu 13.12.2018r. w DK 06 – Dzień mentorski w Libercu.
Kończąc spotkanie organizacyjne, wspólnie
ustaliliśmy termin kolejnego spotkania na czwartek 06.12.2018r. Tego dnia
zaplanowano udział w spotkaniu opiekuna grupy z Panem Krzysztofem Raczkiem.
Tematem spotkania będzie ustalenie sposobu
zakupu surowców niezbędnych do wykonania sałatek.
Zaplanowano również spotkanie członków
grupy zaangażowanej w projekt.